Ako nastavím automatické posielanie emailov?

PoradňaKategória otázky: WooCommerceAko nastavím automatické posielanie emailov?
Silvia spýtané 5 mesiace dozadu

Dobrý deň prajem,

chcela by som sa opýtať ako sa wo wordpesse nastavuje automaticke odosielanie emailov ( napr. pri objenávke, zmene objednávky, pri zákazníkom zabudnutom hesle a pri vytvorení faktúry).  Medzi Woocommerce nastaveniami som našla nastavenie týchto veci, avšak sú písane v kódoch, ktorým ako laik nerozumiem. Chcela by som sa preto opýtať, či mi viete poradiť nejaký plugin, prostredníctvom, ktorého by sa to dalo nastaviť jednoduchšie.

Stiahla som si tiež plugin WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips, prostredníctvom, ktorého viem vytvoriť faktúru, no nefunguje mi tam automatické a ani manuálne zaslanie zákazníkovi emailom. Taktiež ma zaujíma, či problém nemôźe byť v tom, že email, ktorý mám nastavený je gmailov. Je nutné si kvôli tomu vytvoriť email na stránke websupportu, ak mam u nich zakúpený hosting?

1 odpovedí
Vladimír Juroško Autor blogu zodpovedané 4 mesiace dozadu

Dobrý deň,
Automatické odosielanie emailov by malo fungovať samo od seba po inštalácii WooCommerce. Preto predpokladám, že tam bude nejaký problém. Najskôr vyskúšajte, či vám funguje odosielanie emailov v samotnom WordPresse – skúste si napríklad v prihlasovacej obrazovke kliknúť na resetnúť heslo, či vám príde email.

Opovedať

11 + 15 =