WooCommerce – úprava objednávky

Úprava objednávky vo WooCommerce poskytuje viacero možností úprav. Pre úpravu konkrétnej objednávky kliknite na jej číslo v zozname objednávok. Otvorí sa vám stránka s jej podrobnosťami.

WooCommerce úprava objednávky

Na stránke pre úpravu objednávky nájdete informácie ako dátum vytvorenia objednávky, jej stav, fakturačné a doručovacie údaje, zoznam objednaných položiek a či bol zákazník registrovaný. Tieto údaje je možné upravovať.

WooCommerce úprava objednávky
Úprava objednávky

Úprava objednávky – adresa

Pre úpravu adries kliknite na ikonku ceruzky ceruzka v pravom hornom rohu adresy. Môžete tu upraviť všetky položky. Ak máte zadanú len fakturačnú adresu a potrebujete ju skopírovať do adresy pre dopravu, kliknite na link Skopírovať fakturačnú adresu.

WooCommerce úprava adresy
Úprava adresy

Stav objednávky

Objednávky vo WooCommerce sú od momentu ich vytvorenia vedené v zozname objednávok v konkrétnom stave (prijatá, spracováva sa, čaká na platbu, vybavená, zrušená, refundovaná). Úprava objednávky zahŕňa aj možnosť zmeny stavu objednávky.

Zoznam položiek objednávky

Pod časťou stránky s údajmi nájdete zoznam objednaných produktov. V prípade potreby môžete pridať novú položku (produkt, poplatok, poštovné, daň , poštovné), pridať kupón alebo refundovať objednávku. Tlačidlá pre potrebné funkcie nájdete pod zoznamom položiek objednávky.

WooCommerce položky objednávky
Zoznam položiek objednávky

Odstránenie produktu zo zozname položiek objednávky

Ak potrebujete napríklad niektorú položku z objednávky odstrániť a nahradiť ju novou, prejdite kurzorom na konkrétny tovar. Na konci riadku tovaru sa objaví malý krížik krížik. Pre odstránenie tovaru z objednávky naň kliknite. WooCommerce vás upozorní na fakt, že ak ste predtým znížili počet položiek na sklade, budete ho musieť navýšiť manuálne.

Pridanie produktu do zoznamu položiek objednávky

Pre pridanie produktu do objednávky kliknite na tlačidlo Pridať položku pod zoznamom položiek objednávky. Zobrazia sa vám nové tlačidlá. Kliknite na Pridať produkt(y). Zobrazí sa vám okno, do ktorého začnete písať názov produktu. Stačí, ak napíšete niekoľko začiatočných písmen.

Produkt do objednávky pridáte kliknutím na Pridať.

WooCommerce pridanie produktu do objednávky
Pridanie produktu do objednávky

Podobným spôsobom môžete do objednávky pridávať aj ostatné položky. Pre prepočítanie sumy objednávky kliknite na Prepočítať.

Úprava položky objednávky

Ak chcete niektorú položku objednávky upraviť, prejdite kurzorom na konkrétny tovar. Na konci riadku tovaru sa objaví malá ceruzka ceruzka. Po kliknutí na ceruzku budete môcť upraviť počet kusov, cenu a pridať meta. Pre uloženie kliknite na Uložiť.

Poznámky Objednávka

Na pravej strane stránky vidíte okno Poznámky Objednávka. Sú to poznámky, ktoré vytvoril WooCommerce. Nájdete tu napríklad poznámky o vytvorení objednávky, zmene jej stavu a podobne.

WooCommerce poznámky objednávka
Poznámky Objednávka

Na spodku tohto okna máte možnosť vložiť vlastnú poznámku. Môže to byť poznámka pre zákazníka — táto poznámka bude pridaná do e-mailovej notifikácie pre zákazníka. Alebo to môže byť vaša interná poznámka. Táto sa po vložení objaví v zozname poznámok vyššie.

Povolenie pre stiahnutie súborov

Na stránke úpravy objednávky môžete ďalej pridávať vlastné polia ako dátum exspirácie, totálny výpredaj a podobne.

WooCommerce povolenia stiahnutia súborov
Povolenie pre stiahnutie súborov

Celkom na spodku stránky nájdete posledné okno, v ktorom môžete udeliť povolenie pre stiahnutie súborov (toto používate, ak predávate produkty určené na stiahnutie).

Viac informácií nájdete v oficiálnej dokumentácii: docs.woocommerce.com

WooCommerce – úprava objednávky
4.9 (98.46%) 13 hlasov

Pomohol vám tento článok? Podporte ma prosím jeho zdieľaním 👍

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here
Súhlasím so spracovaním osobných údajov.